Nowe oblicze serwisu Durex
Zentropy Partners przygotowała nowy serwis internetowy firmy Durex
Durex.pl, nie będąc zwyczajnym serwisem o prezerwatywach, ale obszernym wortalem edukacyjno-rozrywkowym o seksie, cieszy się wielką popularnością wśród internautów. Oglądalność serwisu to ok. 60-90 tys. odsłon dziennie i stale rośnie.
"Zabierając się za reorganizację serwisu, stanęliśmy przed poważnym wyzwaniem - ustrykturyzowaniem zawartości, która narastała przez lata. Było to nieuniknione, podobnie jak stworzenie nowej szaty graficznej. Uwieńczeniem wielomiesięcznego procesu, na który składało się między innymi stworzenie prototypu, przeprowadzenie badań fokusowych w grupie docelowej i budowa nowoczesnego systemu zarządzania treścią, jest nowoczesna i dynamiczna wersja serwisu" - powiedziała Marta Konys, Account Executive w Zentropy Partners.
Wortal został podzielony tematycznie na trzy części, odzwierciedlając w ten sposób trzy podstawowe zadania, jakie stawia przed sobą marka Durex. "Odpowiednio dla każdego działu zostały przedstawione produkty marki Durex, których szeroka i różnorodna gama pokazuje, że nasze prezerwatywy poza ochroną zapewniają też sporą dozę atrakcyjnych doznań" dodaje Liliana Cimaszewska, Product Manager marki Durex.
Dział "Uczy" wprowadza krok po kroku w tajniki erotyki, od pierwszych nieśmiałych prób, aż po pozycje rodem z Kamasutry i kolację "po". W dziale "chroni" możemy obejrzeć animowaną instrukcję obsługi i skontaktować się z seksuologiem, a dział "Bawi" pełen jest atrakcji o tajemniczych nazwach "Sexstreme" czy "Sexstory".
Ukoronowaniem relaunchu serwisu jest "Prokreator" - interaktywne narzędzie do tworzenia ruchomych obrazów z plemników. Atrakcyjność tego narzędzia potwierdził zakończony niedawno Konkurs Walentynkowy Durexa, do którego internauci zgłosili ponad 22 000 prac.
Twórcą i animatorem strony jest Zentropy Partners Polska, agencja interaktywna w grupie McCann Erickson.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze serwisu Durex