Nowe projekty HYPERmedia dla Actimela
"Podejmij wyzwanie Actimela", pod takim hasłem ruszyła właśnie akcja promocyjna marki Actimel (Danone).
W sieci dostępny jest już wspierający akcję serwis, którego autorem jest agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR). Równolegle na zlecenie firmy Danone agencja wykonała serwis produktowy marki Actimel.
Pod adresem www.actimel.pl/promocja, oprócz zapoznania się z regulaminem akcji internauci mogą wziąć udział w konkursie. Główną nagrodą jest cyfrowy aparat. Żeby go zdobyć uczestnicy muszą założyć ACTI Bloga, w którym opiszą lub pokażą na zdjęciach, jak Actimel pomógł im zadbać o odporność. Nagradzane są tylko najciekawsze pomysły.
"Blog to doskonałe narzędzie promocyjne, coraz częściej wykorzystywane przez firmy do celów komercyjnych. Popularność szczególnie wśród młodych osób powoduje, że staje się narzędziem kreowania trendów i określonych postaw, dlatego zdecydowaliśmy się na przygotowanie konkursu właśnie w oparciu o blogi." - mówi Robert Stępniewski, project manager w agencji interaktywnej HYPERmedia.
HYPERmedia jest również autorem serwisu produktowego Actimela, który można już zobaczyć pod adresem www.actimel.pl.
Dołącz do dyskusji: Nowe projekty HYPERmedia dla Actimela