SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi copywriterzy i dyrektorzy artystyczni w Saatchi & Saatchi

Do agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Communications dołączyli dwaj copywriterzy i dwoje dyrektorów artystycznych. Łukasz Gromkowski pracuje w teamie z Agnieszką Soczewką, a Franciszek Toeplitz z Ryszardem Szozdą.

Łukasz Gromkowski, który dołączył do Saatchi & Saatchi Communications jako copywriter, i Agnieszka Soczewka, która objęła w agencji stanowisko dyrektora artystycznego, tworzą team kreatywny od prawie trzech lat. Wcześniej pracowali wspólnie w Testardo Red Cell, gdzie obsługiwali m.in. PTK Centertel, RWE Stoen i Coty, oraz w Young & Rubicam Brands, gdzie tworzyli dla Danone, Polskapresse, Xerox i Alfa Romeo. Gromkowski i Soczewka zostali w czerwcu wyróżnieni w konkursie na reklamę prasową dla mBanku.

Natomiast Franciszek Toeplitz, który od października jest w Saatchi & Saatchi copywriterem, oraz Ryszard Szozda, który objął funkcję dyrektora artystycznego, rozpoczęli właśnie wspólną pracę w teamie kreatywnym. Toeplitz był wcześniej zatrudniony w McCann Erickson i Change Integrated, zdobywając w tym czasie dwa grand prix festiwalu Golden Drum oraz nagrody Intercontinental Advertising Cup. Szozda pracował do tej pory jako dyrektor artystyczny w V&P, Euro RSCG i DDB Warszawa. otrzymując wyróżnienia w konkursach Złote Orły, Effie i KTR.

Dołącz do dyskusji: Nowi copywriterzy i dyrektorzy artystyczni w Saatchi & Saatchi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl