Noworoczne zmiany w Promedia
Początek 2006 roku przyniósł zmiany personalne w Promedia.
Stanowisko Specjalisty ds. PR objęła Olga Horodecka.
Wcześniej pełniła ona funkcję sekretarza redakcji w pismach poświęconych branży odzieżowej wydawanych przez wydawnictwo Promedia. Dotychczasowe doświadczenia zdobywała prowadząc wortal telewizji Fashion TV (gdzie była odpowiedzialna zarówno za marketing, jak i redakcję), a także pisząc jako freelancer teksty dla agencji PR i czasopism.
W firmie Promedia będzie odpowiedzialna za kształtowanie wizerunku firm: Triumph (międzynarodowy lider branży bieliźnianej), Digel (wiodący w innowacjach producent odzieży męskiej) , Pelo (niemiecki producent odzieży męskiej typu casual) oraz koncernu Amann (niemiecka firma o 150-letnim doświadczeniu w produkcji.
Dołącz do dyskusji: Noworoczne zmiany w Promedia