Nowy Dyrektor Marketingu Maxdata Polska
Marcin Babiak, dotychczasowy Dyrektor Handlowy Maxdata Polska objął stanowisko Dyrektora Marketingu.
Zastąpił tym samym Bogdana Florczyka, który rozstał się z firmą. Od 1 lipca br. Marcin Babiak będzie łączył obydwa stanowiska.
Do obowiązków nowego dyrektora marketingu należeć będzie rozwój strategii marketingowej firmy, budowanie trwałych relacji z mediami i dziennikarzami.
Marcin Babiak jest absolwentem Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Szczecinie.
Po ukończeniu studiów, przez trzy lata był pracownikiem firmy Progel (przedstawicielstwo TCH Components – firmy dystrybutora IT) - odpowiedzialny za zbudowanie działu sprzedaży dystrybucyjnej.
Dalsze doświadczenie zawodowe zdobył pracując w firmie Intel – na stanowisku: Channel Field Sales Engineer, gdzie był odpowiedzialny za partnerów dystrybucyjnych w Polsce północnej i zachodniej (3 lata), oraz za program marketingowy moduł programu Intel Inside dla resellerów (CCAP).
Od maja 2002 roku pełni funkcję Dyrektora Handlowego d/s sprzedaży dystrybucyjnej. Odpowiedzialny jest za kształt i funkcjonowanie sprzedaży dystrybucyjnej, sprzedaży do kanału dealerskiego i retailowego. Wspiera program partnerski (BAR), działania promocyjne i reklamowe z partnerami MAXDATA. Jego sukcesem jest organizacja jednego z największych eventów szkoleniowych w branży IT - AKADEMII MAXDATA.
Wolny czas poświęca swoim pasjom: podróżom do ciepłych krajów oraz nurkowaniu. Odpoczywa ze swoimi dziećmi, siedmioletnią córką i czteroletnim synkiem, jeżdżąc zimą na snowboardzie. Jego nowym hobby jest własny staw i hodowla szczupaków.
Dołącz do dyskusji: Nowy Dyrektor Marketingu Maxdata Polska