SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Nowy Dzień" z agencją S4

Nowy dziennik Agory wybrał agencję reklamową full service.

Agora wybrała agencję reklamową S4 do obsługi full service dziennika „Nowy Dzień”. Agencja została wyłoniona w drodze konkursu, w którym brały również udział agencje Publicis, Cytryna oraz Testardo Red Cell.

Debiut dziennika „Nowy Dzień” obsługiwany był przez duet kreatywny Maruszeczko i Sieradzki z którym Agora zakończyła współpracę na początku grudnia 2005 roku.

Planowaniem i zakupem mediów dla "Nowego Dnia" nadal zajmuje się dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: "Nowy Dzień" z agencją S4

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl