Nowy format "Business Media"
Czerwcowe wydanie "Business Media" ukazało się w nowym formacie
- Nasza decyzja o zmianie formatu, jest efektem konsultacji z naszymi reklamodawcami oraz czytelnikami. Wcześniejszy format "Business Media" dawał większe możliwości prezentacji produktów. Był to niewątpliwy atut w połączeniu z cennikiem reklam porównywalnym z konkurencyjnymi wydawnictwami. Straciliśmy jednak dwóch klientów dla których kłopotliwe i kosztowne okazywało się przygotowanie reklam w naszym formacie. Nasze dostosowanie się do standardów w branży pociągnęło za sobą zmiany w cenniku reklam. Stwierdziliśmy bowiem, że będzie to dobry ukłon w stronę naszych reklamodawców, jak również doskonały element działań promocyjno-marketingowych przy wprowadzeniu nowego formatu - powiedziała Anna Głowa, Marketing Menager wydawnictwa.
Kampanię promocyjną pod hasłem ""Business Media - nowy wymiar reklamy" rozpoczęto od elektronicznego newslettera wydawnictwa - e-news. Informacja dotrze również za pośrednictwem mailingu pocztą oraz po raz pierwszy, jako działanie informacyjne zostanie wykorzystany telemarketing informacyjny.
Czerwcowy numer przyniesie również inne zmiany: nowy layout, nowe działy tematyczne oraz zdecydowany podział na dwie branże - papierniczo-biurowo-szkolną i reklamy BTL.
- Decyzja rozszczepienia "Business Media" na dwa osobne magazyny jest jeszcze przed nami. Nie będę ukrywać, że jest to temat numer jeden w naszym wydawnictwie, jednakże do rozstrzygnięcia dopiero na przełomie września br. - powiedział Robert Załupski, wydawca.
Magazyn "Business Media", który ukazuje się na rynku od 2002 roku jest obecnie liderem prasy branżowej w sektorze papierniczo-biurowym oraz reklamy btl.
Dołącz do dyskusji: Nowy format "Business Media"