Nowy format reklamy w "SE"
"Super Express" po raz pierwszy z formatem ponadokładkowym
W piątkowym wydaniu "Super Expressu" ukazał się, po raz pierwszy w Polsce, nowy format reklamy w dzienniku tj. wysunięty pasek ponad normatywny wymiar okładki.
- Pomysł nowej formy reklamowej przygotowało Biuro Reklamy i Ogłoszeń "SE", wzorując się na formatach "Over Cover", realizowanych od dawna przez niektóre dzienniki w Stanach Zjednoczonych - informuje nadawca.
Pierwszą firmą, która wybrała tę formę reklamy jest ERA GSM, której czterokolumnowy dodatek został w pi±tek powiększony o 3,5 centymetrowy pasek z dodatkową reklamą. Pierwszy "Over Cover" ukazał się w wydaniu warszawskim "SE". Jest to specjalna forma realizowana przez Biuro Reklamy i Ogłoszeń "SE" i w związku z tym jego cena jest kalkulowana indywidualnie.
Dołącz do dyskusji: Nowy format reklamy w "SE"