Nowy klient Goodwill PR Services
Unikupon S.A. zdecydował się na współpracę z agencją public relations.
Obsługą firmy w zakresie komunikacji zajmie się Goodwill PR Services.
Zadaniem agencji Goodwill PR Services będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla Unikupon S.A. Obsługa Public Relations obejmie PR produktowy, w tym aplikacje biznesowe i indywidualne, zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa i relacje z mediami.
Przez półtora roku działalności firma Unikupon S.A. zdobyła silną pozycję na rynku, ale dotychczas nie prowadziła żadnych działań komunikacyjnych. „Nie widzieliśmy takiej potrzeby. Koncentrowaliśmy się nad stworzeniem pełnego wachlarza produktów do sprzedaży doładowań. Mamy bogatą ofertę i bardzo szybko się rozwijamy. Chcemy o tym powiedzieć.” – mówi Zbigniew Kała, prezes firmy Unikupon S.A.
Unikupon S.A. specjalizuje się w projektowaniu aplikacji do sprzedaży doładowań telefonów pre-paid. Branża rozwija się bardzo dynamicznie, a w Polsce już co drugi telefon komórkowy to telefon na kartę. Firma kieruje swoje usługi zarówno do klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Platformą komunikacyjną firmy jest serwis www.doladowania.pl przeznaczony dla odbiorcy końcowego. Unikupon S.A. wykorzystuje także doładowania telefonów pre-paid w projektach B2B.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Goodwill PR Services