SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa aranżacja, większa przestrzeń i szersza oferta gastronomiczna w sklepach na stajach paliw Circle K

Sieć Circle K wprowadza nowy koncept sklepów na swoich stacjach paliwowych. Zmieniono aranżację, wprowadzono nowy wystrój wnętrz, powiększono przestrzeń do odpoczynku i rozszerzono ofertę gastronomiczną. Pilotażowe punkty zostały właśnie uruchomione w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Wieluniu.

W drugim kwartale br. sieć Circle K uruchomiła pilotażowe stacje w nowej odsłonie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Najnowszy koncept stacji to przede wszystkim zmiana wystroju, ale także rozszerzenie oferty gastronomicznej i większa przestrzeń do odpoczynku dla gości. Do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie zmian na 40 stacjach w Polsce.

- Nowa koncepcja stacji Circle K to połączenie elementów najlepszych praktyk, które już przetestowaliśmy w kilku krajach skandynawskich i bałtyckich. Jednocześnie jest to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju sieci stacji, a oferta nowego konceptu jest dostępna także dla partnerów franczyzowych. Jesteśmy pewni, że nasi klienci w Polsce docenią zarówno nową ofertę gastronomiczną, jak i nowy wystrój oraz większą przestrzeń do odpoczynku - mówi Michał Ciszek, prezes Circle K Polska.


Renowacja sklepów jest efektem współpracy norweskiej projektantki Niny Kristofferson oraz pracowników Circle K. Dominującym kolorem jest czerń, której towarzyszą ciepły jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach
nawiązujące do kolorystyki marki. Całości dopełniają lampy w kształcie okręgów rzucające światło o ciepłej barwie. Przestrzeń dla gości została wyposażona w mniejsze stoliki, wygodne kanapy oraz wysokie krzesła i stoły. Udostępniono także bezpłatne WiFi.

Do oferty gastronomicznej wprowadzono świeże, przyrządzane na miejscu kanapki i wrapy, burgery, wrapoburgery oraz kanapki z szarpaną wołowiną. Planowane jest wprowadzenie dań meksykańskich.

Pod koniec kwietnia br. Circle K rozpoczęło promocję pod hasłem "Chili Challenge", którą w kampanii promowali influencerzy, m.in. Mandzio i Ignacy z kanału Mniej Więcej.

Dołącz do dyskusji: Nowa aranżacja, większa przestrzeń i szersza oferta gastronomiczna w sklepach na stajach paliw Circle K

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl