Nowy marketing Podravki
Dnia 1 grudnia 2004 r. obowiązki Dyrektora Ds. Marketingu w Podravce objął Tomasz Trembecki
Za podstawowy cel nowy dyrektor stawia sobie wzmocnienie pozycji marki Vegeta na polskim rynku. Jest to główna marka Podravki, najbardziej znana Polakom spośród przypraw uniwersalnych. "Należy do nas 40% rynku przypraw uniwersalnych, ale moje ambicje sięgają dalej, i nie ograniczają się tylko do segmentu przypraw uniwersalnych" - zapowiada Tomasz Trembecki. Oprócz wzmocnienia wizerunku Vegety, nowy szef marketingu zamierza zapoznać polskich konsumentów z innymi produktami Podravki, szczególnie z chorwackimi specjałami tj. Ajvar, Relish i Pindżur.
Tomasz Trembecki jest odpowiedzialny za planowanie i realizację strategii marketingowej Podravki oraz za bezpośrednią współpracę z centralą firmy w Chorwacji. "Centrala ustala zasady dla całego koncernu, dlatego tak niezwykle ważna jest ścisła współpraca i sprawna komunikacja między naszymi oddziałami" - mówi Tomasz Trembecki. "Mamy oczywiście sporą autonomię wielu działań marketingowych na terenie kraju, ale nie mogą one odbiegać od ogólnych standardów i zasad przyjętych przez centralę koncernu" - dodaje.
Tomasz Trembecki jest związany z Podravką od 1998 roku. Zadebiutował jako Kierownik Systemu Informacji Marketingowej, następnie kontrolował wdrożenie modułu sprzedażowego systemu R3, firmy SAP. Awansował na stanowisko Dyrektora ds. Controllingu Sprzedaży. Dziś przejął obowiązki Dyrektora Ds. Marketingu w polskim oddziale firmy Podravka.
Tomasz Trembecki ma wyższe wykształcenie - kierunek marketing. Jest żonaty i ma córkę. Jego hobby to piłka nożna i wycieczki górskie.
Dołącz do dyskusji: Nowy marketing Podravki