Nowy projekt MTV
MTV oraz Lody Unilever - wspólna produkcja nowego programu "MTV Shakedown"
MTV oraz Lody Unilever zawarły dwuletni kontrakt dotyczący powstającego właśnie nowego projektu "MTV Shakedown". Jak na razie, jest to pierwsza pan-europejska umowa sponsoringowa jaką zawarły Lody Unilever.
"MTV Shakedown" - to program, dotyczący europejskiego konkursu tańca o tej samej nazwie, zostanie wyemitowany w ponad 107 milionach domów w Europie, do których dociera sygnał MTV.
Plan promocji "MTV Shakedown" zakłada serię emisji na antenie europejskich oddziałów MTV w lecie, szeroko zakrojoną kampanię marketingową oraz budowę specjalnego microserwisu poświęconego konkursowi. Jego finał przewidywany jest na wrzesień. Wtedy to wyłonieni zostaną najlepsi i najgorsi, zdaniem MTV, tancerze.
To nie pierwszy raz gdy firma Unilever współpracuje z MTV. Rok temu, Lipton, marka tej firmy, była jednym ze sponsorów serii imprez pod nazwą Isle of MTV. Również w roku 2003, Lipton został jednym ze sponsorów zimowego wydarzenia MTV Winterjam.
"MTV Shakedown" rozpocznie się już w czerwcu tego roku. Wtedy to MTV Europe zacznie poszukiwania najbardziej seksownych, interesujących i utalentowanych tancerzy w całej Europie.
Dołącz do dyskusji: Nowy projekt MTV