Nowy prom pod nową banderą
Agencja Moby Dick przygotowała nową kampanię reklamową dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej
Agencja Moby Dick przygotowała nową kampanię reklamową dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Kampania rozpoczęta w połowie lipca, ma charakter zarówno produktowy, jak i imaegowy. Przekazy reklamowe informują o wprowadzeniu do eksploatacji zakupionego przez PŻB promu o nazwie "Scandinavia", który kursuje z Gdańska do Nynashamn w Szwecji. W kampanii wykorzystano prasę regionalną oraz radio RMF FM.
- Przy okazji kampanii dokonaliśmy restylizacji logo Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Poprzednie funkcjonowało od prawie 20 lat. Nowe, bardziej nowoczesne, można już zobaczyć na nowym promie i w reklamach prasowych. Stopniowo będzie również wprowadzane do wszystkich materiałów promocyjnych - mówi Tomasz Jędrzejczak, dyrektor Biura Obsługi Klienta.
Dołącz do dyskusji: Nowy prom pod nową banderą