Nowy system Canal+
CANAL+ Cyfrowy Sp z o.o. wdrożył system Comtica Enterprise
Infolinia sprzedażowa CYFRY+, ogólnopolska sieć dystrybucji oraz managerowie ds. sprzedaży platformy cyfrowej korzystają z nowego, jednorodnego systemu obsługi telesprzedaży. Wdrożone przez firmę Comtica na potrzeby spółki CANAL+ Cyfrowy rozwiązanie to serwis ekstranetowy, służący do zarządzania zleceniami napływającymi do infolinii sprzedażowej. Może z niego korzystać kilkuset użytkowników jednocześnie.
Dotychczas - w przypadku zamawiania CYFRY+ przez infolinię - średni czas realizacji zlecenia, od momentu złożenia zamówienia do podpisania umowy z klientem i dokonania instalacji anteny, trwał cztery dni. Dziś możliwe jest sfinalizowanie tego procesu nawet w ciągu jednej doby, niezależnie od miejsca, gdzie zlecenie ma być zrealizowane.
Każda z osób korzystających z aplikacji ma dostęp do wybranych części bazy. W przypadku infolinii sprzedażowej Comtica Enterprise Portal pełni rolę aplikacji CRM (Customer Relationship Management). Wprowadza się tu dane nowych klientów, rejestruje zlecenia i przekazuje je drogą elektroniczną do odpowiednich, najbliżej zlokalizowanych dystrybutorów. Dystrybutorzy, dzięki systemowi szybkiego informowania, pobierają zlecenia z ekstranetu, umawiają spotkanie z klientem w dogodnym dla niego terminie i przygotowują stosowne umowy. Managerowie ds. sprzedaży CYFRY+ śledzą efektywność systemu i kontrolują pracę osób biorących udział w procesie, korzystając ze statystyk i graficznych analiz.
Wdrożenie Comtica Enterprise Portal pozwoliło spółce CANAL+ Cyfrowy znacznie skrócić proces obsługi poszczególnych zleceń oraz zracjonalizować system obsługi telesprzedaży. Wyeliminowano niepotrzebne i kosztowne wysyłki, uproszczono procedury wewnętrzne, a co najważniejsze, zapewniono wysoką jakość obsługi klientów. Obecnie, dzięki rozwiązaniom systemowym, podczas zawierania umowy klient ma zapewnioną sprawną, kompleksową i profesjonalną obsługę: począwszy od informacji o produkcie, poprzez sporządzenie niezbędnej dokumentacji do umowy, kończąc na instalacji anteny satelitarnej oraz 12-miesięcznym serwisie gwarancyjnym dla tej usługi. Wdrożenie Comtica Enterprise Portal wpisuje się w całościowy program reorganizacji systemu obsługi Abonentów przeprowadzany przez CANAL+ Cyfrowy, ponieważ - oprócz redukcji kosztów związanych z telesprzedażą - zapewnia wysoką jakość obsługi już od pierwszego kontaktu z klientem.
Dla warszawskiej spółki Comtica, rozwijającej koncepcję portalu korporacyjnego, jest to drugi projekt realizowany na potrzeby firmy CANAL+ Cyfrowy. W ubiegłym roku pomyślnie zinformatyzowano ogólnopolski proces reinstalacji blisko 300 tys. anten satelitarnych, przeprowadzany w związku z fuzją CYFRY+ i Wizji TV. Była to, jak dotąd, największa techniczno-logistyczna operacja tego typu w Europie.
Dołącz do dyskusji: Nowy system Canal+