Nowy wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska
Od 1 sierpnia 2007 roku do zespołu Carlsberg Polska dołączyPiotr Chęcielewski, który obejmie stanowisko Wiceprezesa Zarząduds. Marketingu.
Piotr Chęcielewski związał swoją dotychczasową karierę zawodowąz Masterfoods Polska Sp. z o.o. Przez ostatnich 14 lat wstrukturach Masterfoods Polska Sp. z o. o. pełnił funkcjekierownicze w działach sprzedaży i marketingu, zajmując międzyinnymi stanowiska regionalnego dyrektora sprzedaży, marketingmanagera oraz dyrektora marketingu.
Piotr Chęcielewski zarządzał Segmentem Słodyczy,obejmującym 11 marek czekoladowych i cukrowych (m.in. Snickers,Bounty, Mars, Twix, Milky Way), kierując jednocześnie markąSnickers na poziomie całej Europy Centralnej. W ciągu ostatnichdwóch lat Piotr Chęcielewski był dyrektorem marketingu w SegmencieProduktów dla Zwierząt, przyczyniając się do wzrostu sprzedaży iudziałów wszystkich kluczowych marek, takich jak Pedigree, Chappi,Whiskas, Kitekat.
Piotr Chęcielewski jest absolwentem Handlu Zagranicznego naWydziale Ekonomiczno - Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Ma 39lat.
Nowy Wiceprezes ds. Marketingu przejmie obowiązki od SorenaLauridsena. Soren Lauridsen, w ramach awansu w międzynarodowychstrukturach Carlsberg Breweries będzie kontynuować swoją karierę wLaosie, gdzie obejmie pozycję Wicedyrektora Generalnego w SpółceLao Brewery.
Dołącz do dyskusji: Nowy wiceprezes ds. marketingu w Carlsberg Polska