„Nowy wydawca, nowe możliwości” – kampania reklamowa „Wprost”
Pod hasłem „Nowy wydawca, nowe możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa tygodnika „Wprost”. W internetowych serwisach branżowych „Wprost” promuje nowe możliwości reklamowe na swoich łamach.
Kampania „Nowy wydawca, nowe możliwości” skierowana jest przede wszystkim do branży marketingowo-reklamowej. Billboardy i bannery „Wprost” są emitowane w newsletterach serwisów Wirtualnemedia.pl, Media & Marketing Polska oraz Mediarun.pl. W
Hasło kampanii nawiązuje w ten sposób do nowych form reklamowych, które pojawiły się ostatnio w tygodniku. Są to m.in. projekty specjalne – dodatki w ramach głównego grzbietu pisma, poświęcone m.in. tematyce domu, zdrowia, finansów i ekonomii, a także kolekcje DVD, wydania okolicznościowe i specjalne.
Za planowanie i zakup mediów oraz kreacje odpowiada Media Point Group.
Dołącz do dyskusji: „Nowy wydawca, nowe możliwości” – kampania reklamowa „Wprost”