"O outdoorze wiemy najwięcej"
Pod takim hasłem ruszyła w czerwcu pierwsza kampania magazynu "Outdoor media", wydawanego przez Business Media Group.
Na tyłach warszawskich autobusach pojawił się layout promujący poszczególne działy magazynu. Pytania: Gdzie wydrukować billboard?, Jaka jest siła outdooru?, Jak planować outdoor?
- Przyznajemy, że hasło kampanii jest trochę na wyrost. Zdajemy sobie sprawę, że o outdoorze będziemy wiedzieć najwięcej w przyszłości, jednakże właśnie taki wyznaczyliśmy sobie kierunek. chcemy być postrzegani, jako specjaliści od reklamy zewnętrznej. Jako członek wspierający Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej mamy dostęp do danych na temat outdooru i możliwość współpracy z czołowymi firmami z naszej branży. - mówi Agnieszka Spała, PR Manager BMG.
Kampanię outdoorową zrealizowała firma Business Consulting Media Miejskie. Za kreację odpowiadała Elżbieta Kłos z BMG.
Dołącz do dyskusji: "O outdoorze wiemy najwięcej"