SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

o2.pl stawia na treści regionalne i wzmacnia redakcję

Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować portal o2.pl (Grupa Wirtualna Polska). W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się prawie dwukrotnie, od marca br. na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
 

o2.pl informuje o najważniejszych wydarzeniach z kraju i ze świata. Teraz mocniej skupi się również na treściach regionalnych, bliskich mieszkańcom mniejszych miejscowości. Odda im głos poprzez tworzenie ulicznych sond, wywiadów, materiałów o lokalnych rynkach, z wypowiedziami mieszkańców na temat bieżących kwestii życia codziennego. To podejście zgodne z nowym hasłem „Blisko ludzi”.

Zmiany w portalu o2.pl

- Polska jest wszędzie: w modnej restauracji w dużym mieście i na skwerku w małej miejscowości. Chcemy być jak najbliżej Polaków, ich codziennego dnia: robić z nimi zakupy na osiedlowym bazarku albo w popularnym dyskoncie, łowić z nimi ryby, sprzedawać samochód albo grillować w majówkę. Chcemy z nimi rozmawiać, prezentować ich głos, a jednocześnie zapewnić im rozrywkę. I informować o najważniejszych wydarzeniach, bo od tego przede wszystkim jesteśmy - mówi Jacek Stańczyk, szef redakcji o2.pl.

Czytaj także: WP z nowym szefem obszaru technologii 

Na łamach o2.pl pojawią się treści poradnikowe- redakcja odpowie na pytania dotyczące m.in. dbania o zdrowie, prowadzenia osobistego budżetu czy gospodarstwa domowego w specjalnej sekcji na Stronie Głównej „Jak żyć”. Cykl „Gotowi na lato” zainspiruje użytkowników w tematach związanych z przygotowaniem domu czy mieszkania do nadchodzącego sezonu. Podpowie, jak zadbać o ogród, jak zacząć uprawiać rośliny, urządzić bądź odnowić balkon lub taras i wiele innych związanych z wiosennymi porządkami tematów. Dla miłośników grillowania, o2.pl wspólnie z serwisem Pyszności.pl, planuje cykl „Pyszne lato”, w którym użytkownicy, poprzez głosowanie, będą decydowali jaki przepis zostanie przygotowany w formie wideo.

Czytaj takżE: Interia wyprzedziła Onet w sporcie

Serwis pozostanie jednocześnie miejscem pełnym rozrywki, quizów, krzyżówek i newsów ze świata show-biznesu. Ponadto rozbudowuje ofertę redakcyjną dla użytkowników korzystających z jego poczty e-mail, a także otwiera się na współpracę content marketingową z nowymi klientami, którzy szukają powierzchni do promowania swoich produktów i usług.

Od 1 marca redakcją kieruje Jacek Stańczyk. Wraz z Anetą Gajdą, business ownerką, odpowiedzialni są za realizację nowej strategii. Cały zespół redakcyjny liczy już ponad 30 osób, pracujących w różnych częściach Polski. Dodatkowo redakcja będzie realizować autorskie cykle tematyczne i jest otwarta na współpracę z indywidualnymi twórcami.

o2 to serwis blisko ludzi. Informuje o bieżących kwestiach - pieniądzach, zakupach, rozrywce, wiadomościach lokalnych, czyli o wszystkim, czym żyje Polska.

Dołącz do dyskusji: o2.pl stawia na treści regionalne i wzmacnia redakcję

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ulubieniec
A gdzie były szef O2? No tak potraktowali się go jak innych traktuje się w WP. Brzydko, brzydko.
5 1
odpowiedź
User
Belzebub
Niech ktoś mi powie kto na o2 wymyślił zamiast quizów krzyżówki. Rozumiem, że trzeba walczyć o czas na witrynie ale no bez jaj.
0 0
odpowiedź