„Oczekuj więcej” w kampanii samochodów Volkswagen z rocznika 2016 (wideo)
Trwa kampania reklamowa pod hasłem „Oczekuj więcej” promująca modele samochodów Volkswagen z rocznika 2016. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.
- W tym roku wyjątkowo szybko zakończyliśmy w Volkswagenie wyprzedaż modeli z 2015 roku. Najnowszą kampanią reklamową zwracamy uwagę klientów na modele z bieżącego rocznika, pokazując, że zakup nowego samochodu, nie musi oznaczać kompromisów. Wybrany model z rocznika 2016 można wzbogacić dowolnie skomponowanymi elementami wyposażenia, które klient otrzyma w cenie. Innowacyjny kredyt pozwoli łatwo sfinansować zakup wymarzonego samochodu - opisuje kampanię Mateusz Liśkiewicz, kierownik ds. komunikacji w Volkswagen Group Polska.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa zaczęła się 18 marca. Jest prowadzona w telewizji, internecie oraz salonach dealerskich Volkswagena (materiały POS).
Adaptacją zagranicznych spotów i przygotowaniem innych reklam zajęła się agencja Hand Made, za kampanię w internecie odpowiada agencja K2, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Oczekuj więcej” w kampanii samochodów Volkswagen z rocznika 2016 (wideo)