"Od Wiednia do Costa Brava"
Nowe działania promocyjne skierowane do internautów
Polski Portal Turystyczny VTrip.pl i Agencja Interaktywna AMP Media zorganizowały turystyczny konkurs dla internautów pod hasłem "Z VTrip.pl - od Wiednia do Costa Brava" - www.konkurs.vtrip.pl. Partnerami prowadzonego konkursu są m.in.: Lufthansa AG, E-Biznes oraz Biuro Podróży Olimp. Konkurs potrwa do 4 lipca br.
"Celem przygotowanego przez portal turystyczny VTrip.pl konkursu jest dotarcie do nowych użytkowników oraz zachęcanie ich do zapoznania się z ofertą VTrip.pl." - twierdzi Piotr Kluczewski z VTrip.pl. "Natomiast celem pośrednim, jest wzmocnienie znajomości portalu, a także rozwój komunikacji skierowanej do internautów, która dokładnie zróżnicuje portal VTrip.pl. Konkurs jest jednym z elementów rozpoczętych właśnie działań promocyjnych portalu VTrip.pl".
Prowadzony obecnie konkurs "Z VTrip.pl od Wiednia do Costa Brava" jest jednym z pierwszych elementów strategii marketingowej zaplanowanej przez VTrip.pl na obecny sezon. Kompleksowe działania promocyjne będą prowadzone z wieloma partnerami, a ich celem będzie wzmocnienie znajomości portalu VTrip.pl. W najbliższym czasie VTrip.pl rozpocznie promocję portalu poprzez zastosowanie nowych technik promocyjnych oraz nagród. Zakres działań obejmujących e-promocję skierowany będzie przede wszystkim do ludzi aktywnie spędzających czas, miłośników turystyki oraz osób pragnących podróżować z VTrip.pl.
Konkurs "Z VTrip.pl - od Wiednia do Costa Brava" rozpoczął się 7 czerwca br. i będzie trwał do 4 lipca br. Konkurs prowadzony jest na witrynach skierowanych do użytkowników aktywnie spędzających czas, zainteresowanych podróżami, a także na stronach internetowych portali promujących sport i rekreacje. Kampania obejmie swoim zasięgiem serwisy internetowe o tematyce młodzieżowej, sportowo-turystycznej oraz biznesowej. Dodatkowo kampania zostanie wsparta targetowanym e-mailingiem HTML do 100 000 użytkowników. Nagrodą główną w Konkursie jest 14 dniowy Obóz Młodzieżowy w Costa Brava, w Hiszpanii.
Na stronie konkursowej użytkownicy mogą zapoznać się z szeroką gamą ofert dostępnych na portalu VTrip.pl, wziąć udział w dyskusji na forum, jak i również przejrzeć najnowsze wiadomości z zakresu aktywnej turystyki. Aby wziąć udział w Konkursie wystarczy odpowiedzieć na dwa proste pytania. Konkurs został wzbogacony również o elementy marketingu wirusowego. Internauci mają możliwość polecenia konkursu swoim znajomym, a nagroda specjalna - Weekend w Wiedniu - jest przeznaczona właśnie dla osoby, z polecenia której weźmie w konkursie udział najwięcej osób. Pozostałe nagrody to cztery torby podróżne Lufthansy oraz koszulki z logo VTrip.pl, które będą losowane wśród uczestników co tydzień.
Dołącz do dyskusji: "Od Wiednia do Costa Brava"