Odświeżona “Gaga”: więcej o psychologii i kampania
W czwartek 8 marca br. ukaże się pierwsze wydanie odświeżonego magazynu “Gaga” (Valkea Media), który zmienił zawartość, zyskał nową szatę graficzną i z dwumiesięcznika stał się w miesięcznikiem.
W tytule poszerzono dział dotyczący psychologii dziecięcej. - Nowa “Gaga” kierowana jest do rodziców, którym brakuje wystarczającej wiedzy na temat rozwoju i wychowania dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, którzy szukają mądrych inspiracji i interesuje ich psychologia dzieci, relacji, rodzin - zapowiada Małgorzata Ohme, która została nową redaktor naczelną pisma (dowiedz się więcej).
Nakład “Gagi” został zwiększony z 38 tys. egz. do 50 tys. egz., a kwietniowy numer miesięcznika ukaże się w promocyjnej cenie 5,90zł (dotąd kosztował 10 zł). Bez zmian pozostała wynosząca 100 stron, objętość pisma.
Odświeżeniu magazynu towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (kanały dziecięce), w Radiu ZET, w internecie (parenting.pl, dzielnicarodzica.pl, abcbaby.pl, benc.pl, sosrodzice.pl, wakacjenaobcasach.pl, serwisy społecznościowe), a także w punktach sprzedaży. Kreację oraz mediaplan przygotował dział marketingu pisma.
Dołącz do dyskusji: Odświeżona “Gaga”: więcej o psychologii i kampania
żal.pl