Odświeżona Hopp Cola: Odkręć się na innych (wideo)
Hoop Cola zmienia logo, etykietę i butelkę. Odświeżony wizerunekmarki reklamuje kampania pod hasłem "Odkręć się na innych".
Identyfikację wizualną Hoop Coli zmieniono na podstawie badańprzeprowadzonych w drugiej połowie ubiegłego roku. Marka maodświeżone logo, etykietę i butelkę, a dodatkowe warianty napojuzawierają polskie oznaczenia "bez cukru" oraz "z cytryną".
Zmieniony wizerunek Hoop Coli reklamuje kampania pokazującadziałania Hooptymistycznego Ośrodka Otwierania Polaków (w skrócieH.O.O.P.). Jego członkowie obserwują codzienne życie Polaków,próbując wprowadzić do niego optymizm. Ich starania są prezentowanepod hasłem "Odkręć się na innych".
Kampania startuje 10 kwietnia w telewizji (15- i 30-sekundowyspot w TVN i Polsacie) oraz prasie branżowej. Akcja obejmujerównież działania ambient media, eventowe i PR oraz serwisinternetowy hoopcola.pl, w którym umieszczono, dodatkowe informacjeo jej bohaterach, grę interaktywną oraz śmieszne filmy pokazujące,jak Polacy mogliby się otworzyć na siebie. Kreację kampanii -zaplanowanej do 10 lipca - przygotowała agencja Hand Made,działaniami interaktywnymi na stronie hoopcola.pl oraz eventamizajmuje się agencja Hypermedia Interactive, media zakupił dommediowy Mindshare, a obsługę PR prowadzi agencja Ciszewski PublicRelations.
Dołącz do dyskusji: Odświeżona Hopp Cola: Odkręć się na innych (wideo)