Ofensywa leku Xenna
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Rozgłośnia
W czerwcu br. ruszyła kampania reklamowa, promująca wśród konsumentów nowe rozszerzenie leku Xenna - Xenna Extra. Marka Xenna i właśnie wprowadzane rozszerzenie Xenna Extra obok leku Manti na zgagę i wprowadzonego w maju br. leku Stoperan na biegunki, należy do kategorii leków gastrycznych w firmie farmaceutycznej
Kampania wspierająca markę Xenna i informująca o wprowadzeniu nowego rozszerzenia - Xenna Extra oparta została głównie na działaniach ATL. W kampanii reklamowej wykorzystano 15 i 30-sekundowe filmy reklamowe, które są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych - TVN, TVP, Polsat. Kampania będzie również prowadzona w prasie branżowej - farmaceutycznej.
Kampania reklamowa ma charakter informacyjno-edukacyjny. W spocie, młoda kobieta mówi o swoich kłopotach zdrowotnych i opowiada o pozytywnym - silnym, a jednocześnie nie gwałtownym działaniu leku. Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki, poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu na polski rynek leku Xenna z dwukrotnie większą dawką, stąd nazwa - Xenna Extra. Istotnym elementem kampanii jest również podkreślenie naturalnego sposobu działania leku oraz faktu, że działa on w zgodzie z organizmem.
Kampania reklamowa skierowana jest do kobiet 25+, zamieszkałych w miastach.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Rozgłośnia. Media zaplanował Starcom.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa leku Xenna