Ogilvy zobowiązuje się zatrudnić w działach kreacji 20 kobiet na stanowiskach kierowniczych
Thai Kham Meng, CEO i dyrektor kreatywny Ogilvy, zapowiedział na festiwalu Cannes Lions, że grupa do 2020 roku zatrudni w działach kreacji na stanowiskach kierowniczych na całym świecie 20 kobiet.
Sieć Ogilvy nawiązała współpracę z Kat Gordon i Ruchem 3%, by wspólnie stworzyć plan działania w zakresie różnorodności i zarazem przyczynić się do zadowolenia pracowników.
Ruch 3% istnieje w USA od 2012 roku. Jego nazwa wzięła się z tego, że w agencjach reklamowych na stanowiskach dyrektorów kreatywnych pracuje tylko 3 proc. kobiet, reszta tych funkcji obsadzona jest mężczyznami. Celem ruchu jest wyrównanie tych proporcji i doprowadzenie do sytuacji, w której liczba kobiet i mężczyzn pełniących funkcje kierownicze w kreacji będzie równa.
Według Thai Kham Menga zwiększenie liczby kobiet na tych stanowiskach nie tylko będzie służyć różnorodności, ale ma też sens biznesowy, bo może podnieść jakość pracy.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy zobowiązuje się zatrudnić w działach kreacji 20 kobiet na stanowiskach kierowniczych