„Kocham Cię, Polsko! 11” wygrało z konkurencją. TVP2 z reklam zarobiła 6,13 mln zł
Jedenasty sezon „Kocham Cię, Polsko!” oglądało średnio 1,77 mln osób. W porównaniu do dziesiątej edycji, emitowanej rok, format stracił 190 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 6,13 mln zł.
Średnia oglądalność jedenastej edycji rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!” wyniosła 1,77 mln widzów, co przełożyło się na 12,87 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o 20.05, w okresie od 3 marca do 19 maja br.
Największą popularnością cieszył się odcinek show z 7 kwietnia br. Przyciągnął on uwagę 2,12 mln osób.
Względem dziesiątej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, program stracił 190 tys. widzów. Wówczas „Kocham Cię, Polsko!” śledziło średnio 1,96 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 13,40 proc., 12,69 proc. oraz 12,12 proc.
Dwójka w czasie emisji show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem była TVP1, nadająca wówczas gł. serwis sportowy i serial „Komisarz Alex”, co dało jej 10,64 proc. udziału. Trzeci był Polsat (pasmo filmowe; 8,65 proc.), a czwarty - TVN („Hipnoza” i filmy; 7,42 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 TVP1 była pierwsza, a w grupie 16-49 zajęła miejsce drugie.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Kocham Cię, Polsko!” wyniosły 6,13 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. show zarobiło 5,17 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W opartym na holenderskim formacie „I love your country” programie „Kocham Cię, Polsko!” rywalizują ze sobą dwie drużyny, sprawdzając swoją wiedzę o Polsce i Polakach. W jedenastym sezonie kapitanami ponownie są Antoni Królikowski i Tomasz Kammel, a show prowadzi Barbara Kurdej-Szatan.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kocham Cię, Polsko! 11” wygrało z konkurencją. TVP2 z reklam zarobiła 6,13 mln zł