2 mln widzów „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wygrywa z konkurencją
Jedenasty sezon „Kocham Cię, Polsko!” ogląda średnio 2,01 mln osób. W porównaniu do dziesiątej edycji, emitowanej rok temu, format stracił 200 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji nadal jest liderem rynku telewizyjnego.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków jedenastej edycji rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!” wyniosła 2,01 mln widzów, co przełożyło się na 12,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 20.05, począwszy od 3 marca br.
Show notuje delikatny wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,96 mln osób, drugi - 2,01 mln, a trzeci - 2,05 mln.
Względem dziesiątej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, program stracił 200 tys. widzów. Wówczas „Kocham Cię, Polsko!” śledziło średnio 2,21 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 14,21 proc., 13,33 proc. oraz 13,06 proc.
Dwójka w czasie emisji show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem jest TVP1, nadająca wówczas gł. serwis sportowy i serial „Komisarz Alex”, co daje jej 10,91 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (pasmo filmowe; 9,98 proc.), a czwarty - TVN („Hipnoza” i filmy; 7,99 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVP2 jest trzecia, a w grupie 16-59 zajmuje miejsce drugie.
W opartym na holenderskim formacie „I love your country” programie „Kocham Cię, Polsko!” rywalizują ze sobą dwie drużyny, sprawdzając swoją wiedzę o Polsce i Polakach. W jedenastym sezonie kapitanami ponownie są Antoni Królikowski i Tomasz Kammel, a show prowadzi Barbara Kurdej-Szatan.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wygrywa z konkurencją