SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

917 tys. widzów „Mayday”, „Bad Boy” oraz „Bez skrupułów” w Polsacie. 28,63 mln zł z reklam

Trzy miniseriale Polsatu „Mayday”, „Bad Boy” oraz „Bez skrupułów” oglądało średnio 917 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,48 mln zł.

„Mayday”, „Bad Boy” oraz „Bez skrupułów” to trzy miniseriale, które powstały na podstawie kinowych filmów: „Mayday”, „Bad Boy” i „Solid Gold”. Produkcje na antenie Polsatu oglądać można było w soboty po godz. 20.00, w okresie od 3 października do 14 listopada br. Ich średnia oglądalność wyniosła 917 tys. widzów, co przełożyło się na 6,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Składający się z czterech odcinków „Mayday” - nadany 3 i 10 października - oglądało średnio 868 tys. widzów. Liczący również cztery odcinki „Bad Boy” miał 904 tys. widzów (emisja 17 i 24 października). Z kolei 5-odcinkową produkcję „Bez skrupułów” oglądało 963 tys. osób.

Polsat w czasie emisji trzech powyższych miniseriali zajął ostatnie miejsce w całym rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy „Ameryka da się lubić”, „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” i „The Voice of Poland”, co dało stacji 10,66 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 („Pogoda”, „Alarm!”, „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 9,10 proc.), a trzecie - TVN (filmy; 7,61 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był stacją trzeciego wyboru.

Wpływy reklamowe wokół „Mayday”, „Bad Boy” oraz „Bez skrupułów” wyniosły 28,63 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Główne role w komediowej produkcji „Mayday” grają Piotr Adamczyk, Anna Dereszowska i Weronika Książkiewicz. W sensacyjnej produkcji „Bad Boy” - zrealizowanej przez Patryka Vegę - widzowie mogą oglądać Antka Królikowskiego, Macieja Stuhra oraz  Andrzeja Grabowskiego. Role kobiet zagrały Małgorzata Kożuchowska i Katarzyna Zawadzka. Z kolei w głównych rolach „Bez skrupułów” możemy oglądać Janusza Gajosa, Andrzeja Seweryna, Olgierda Łukasiewicza, Danutę Stenkę czy Piotra Stramowskiego.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: 917 tys. widzów „Mayday”, „Bad Boy” oraz „Bez skrupułów” w Polsacie. 28,63 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ula
W czwartek finał Hotelu Paradise na Siódemce!!
odpowiedź
User
swordfish
"Bad Boy" z nieustannym pikaniem na przekleństwach (czyli średnio co 15 sekund) był nie do oglądania. Nie dziwię się, że nie było przez to kosmicznych wyników na Vedze.
odpowiedź
User
swordfish
I świetny podpis pod pierwszym zdjęciem. Legendy teatru Andrzej Seweryn i Olgierd Łukasiewicz grające u Patryka Vegi. Nie wiedziałem, że przyjęli propozycję zagrania u niego ;-)
odpowiedź