2,13 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem
Jesienne odcinki „Ojca Mateusza” ogląda średnio 2,13 mln osób. Serial daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49.
Premierowe odcinki „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 21.00 (względem poprzednich ramówek serial został przesunięty z 20.30 - zmiana pasma wynika z powodu wprowadzenia przez Jedynkę dodatkowych odcinków „Leśniczówki” w czwartki i piątki o 20.30), począwszy od 10 września br. Pierwszy z nich to ostatni odcinek 23. serii, który planowo miał być wyemitowany wiosną (emisja serialu została przerwana po 12 z 13 planowanych odcinków z powodu pandemii COVID-19). 24. sezon „Ojca Mateusza” stacja zaczęła pokazywać od 17 września.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W okresie od 10 do 24 września premierowe odcinki „Ojca Mateusza” oglądało średnio 2,13 mln widzów. Przełożyło się to na 15,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością jak na razie cieszył się odcinek serialu z 24 września. Zgromadził przed telewizorami 2,35 mln oglądających.
TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas teleturniej „Milionerzy” i początek „Kuchennych rewolucji”, co przekłada się na 12,29 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (gł. „Przyjaciółki”; 8,85 proc.) oraz zamykająca tzw. „wielką czwórkę” TVP2 (filmy fabularne; 3,78 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając Polsatem i TVN.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,13 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem