„The Voice of Poland 8” hitem TVP, Dwójka liderem rynku
Ósma edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,72 mln osób. W porównaniu do siódmej serii widownia show spadła o 260 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu jest jednak liderem rynku.
Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 2 września br. (program jednak nie był pokazany 16 września, ale za to stacja pokazała dodatkowe dwa odcinki w niedzielę, 24 września).
Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,73 mln osób, co przełożyło się na 12,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,81 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,83 mln oglądających, program zgromadził 23 września (są to uśrednione dane dla dwóch odcinków show pokazanych tego dnia).
Dla porównania, siódmą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 1,98 mln osób, co przełożyło się na 14,62 proc. udziału w 4+, 15,29 proc. w 16-49 i 15,51 proc. w 16-59. Oznacza to, że program stracił 260 tys. widzów.
TVP2 w czasie nadawania ósmej edycji „The Voice of Poland” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 11,27 proc., emitujący wówczas gł. „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 („Komisarz Alex” i filmy; 11,02 proc.), a czwarty - Polsat (m.in. filmy i koncert „Roztańczony PGE Narodowy”; 9,87 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest wiceliderem rynku.
Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 8” hitem TVP, Dwójka liderem rynku