SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

812 tys. widzów „Zawsze warto”, 22,76 mln zł z reklam. Powstanie drugi sezon

Nowy serial „Zawsze warto” śledziło średnio 812 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 22,76 mln zł. Drugi sezon obyczajowej produkcji będzie można oglądać wiosną 2020 roku w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Weronika Rosati, Julia Wieniawa i Katarzyna Zielińska Weronika Rosati, Julia Wieniawa i Katarzyna Zielińska

Nowy obyczajowy serial „Zawsze warto” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 21.10, w okresie od 4 września do 20 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 812 tys. widzów, co przełożyło się na 5,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 4 września - śledziło go 975 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego serialu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. hitowe seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co dało jej 17,70 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („Milionerzy”, „Starsza pani musi fiknąć” i „My Way”; 9,10 proc.), a trzecie - TVP1 (gł. transmisje sportowe i widowisko „Wielki test”; 8,78 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Polsat był czwarty. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy z reklam wokół dwunastu premierowych odcinków serialu wyniosły 22,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Cały pierwszy sezon „Zawsze warto” w poniedziałek, 26 sierpnia został odpłatnie udostępniony w Ipla. Odcinki serialu bez opłat w serwisie oglądać można było po ich premierze telewizyjnej. Jak już informowaliśmy, „Zawsze warto” jest hitem serwisu VOD Telewizji Polsat - cykl pod względem oglądalności zajmuje trzecie miejsce po reality-show „Love Island. Wyspa miłości” i serialu „Przyjaciółki”.

Drugi sezon wiosną 2020 roku

Telewizja Polsat jeszcze przed premierą pierwszego sezonu „Zawsze warto” podjęła decyzję o kontynuacji projektu. Nadawca jest zadowolony z jakości wyprodukowanych już odcinków serialu. Już trwają prace na planie nowych odcinków projektu.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że druga seria „Zawsze warto” będzie emitowana w wiosennej ramówce 2020 roku - w dotychczasowym paśmie, czyli w środy o godz. 21.10.

Nowy serial „Zawsze warto” produkuje Akson Studio. Fabuła produkcji koncentruje się na trzech różnych kobietach - prawniczki, gospodyni domowej i dziewczyny do towarzystwa - które poznały się w dramatycznych okolicznościach, a ich losy nierozerwalnie się ze sobą splotły. Role te grają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: 812 tys. widzów „Zawsze warto”, 22,76 mln zł z reklam. Powstanie drugi sezon

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pdk
Jedyna klapa Polsatu w tym roku. Aż dziw, że drugi sezon będzie w tym samym paśmie.
0 0
odpowiedź
User
iksiński
Chyba kupili hurtem, że nie mają opcji zrezygnować. A my wszyscy czekamy na dawno zapowiadaną kontynuację Belle Epoque w TVN
0 0
odpowiedź
User
straszne
bardzo zły serial
0 0
odpowiedź