SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Ojciec Mateusz' bezkonkurencyjny w niedzielne popołudnia

Serial "Ojciec Mateusz", który TVP 1 emitowała w niedzielnepopołudnia, cieszył się kilka razy większą oglądalnością niżpozycje nadawane w tym samym czasie przez TVP 2, Polsat i TVN.Wpływy reklamowe netto wyniosły 5,1 mln zł.

Średnia widownia "Ojca Mateusza" wyniosła 6,65 mln osób przyudziale w rynku na poziomie 45,48 proc. w grupie 4+ i 38,31 proc. wgrupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w TVP1 w niedziele o 17.20 w okresie od 7 grudnia 2008 roku do 22 lutegobr., natomiast pilotowy odcinek wyemitowano 11 listopada ub.r. otej samej porze.

Dzięki tak dobrym wynikom, w czasie nadawania serialu Jedynkabyła zdecydowanym liderem pod względem gromadzonej widowni. Nadrugim miejscu uplasowała się Dwójka, która w tym paśmie emitowałagłównie show "Orzeł czy reszta?" i programy regionalne - pozycje teprzyciągały 1,95 mln widzów. Dalej znalazły się: Polsat (gł."Strzał w 10", "Rodzina Zastępcza Plus"; "Świat według Kiepskich" i"Agentki"; 1,37 mln; ) i TVN (gł. "Kapitalny pomysł", "SzymonMajewski Show", "Niania" ; 1,19 mln).

Cennikowe wpływy reklamowe z 14 wyemitowanych odcinków "OjcaMateusza" wyniosły 5,1 mln zł (dane netto bez rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że serial przyciągał przedekrany głównie kobiety, widzów powyżej 40. roku życia, mieszkańcówwsi i małych miast oraz ludzi z wykształceniem podstawowym iśrednim.


Oglądalność serialu "Ojciec Mateusz" odcinek poodcinku


Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

22-02-20097 08250747,67%40,66%
15-02-20097 157 04049,22%42,30%
08-02-20096 92043546,95%40,31%
01-02-20096 650 99342,07%33,69%
25-01-20096 73270444,17%35,57%
18-01-20097 029 01647,74%40,51%
11-01-20097 43416349,68%43,81%
04-01-20097 747 94051,50%44,12%
28-12-20086 17266842,46%38,15%
25-12-20084 442 74833,55%27,12%
21-12-20086 79113849,18%42,23%
14-12-20086 503 62545,47%39,34%
07-12-20087 06376549,95%43,07%
11-11-20085 307 98936,24%25,57%
średnia6 64630245,48%38,31%



Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji produkcji


Wszyscy 4+

Stacja

AMR

SHR %

TVP 1 - Ojciec Mateusz6 64630245,48%
TVP 21 954 11813,37%
Polsat1 3739499,40%
TVN1 191 4898,15%

Profil widowni serialu



AFFADH %
PłećMężczyźni9043,39%

Kobiety10956,61%
Wiek4- 9452,74%

10-15463,43%

16 - 19412,47%

20 - 24393,38%

25 - 29383,28%

30 - 34635,01%

35 - 39755,10%

40 - 441016,56%

45 - 491199,01%

50 - 5414311,83%

55 - 5914810,89%

60+19436,31%
Wlk.miastaWieś10641,27%

< 50 tys.10525,07%

50-100 tys.998,61%

100-200 tys.927,33%

> 200 tys.8517,72%
ZawódTop management735,93%

Pracownicy szczeblaśredniego7610,61%

Pracownicyfizyczni i rolnicy10220,59%

Emeryci17846,58%

Inne5216,29%
WykształceniePodstawowe11953,15%

Średnie10030,02%

Wyższe9210,67%

Inne456,17%

Dołącz do dyskusji: 'Ojciec Mateusz' bezkonkurencyjny w niedzielne popołudnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl