Olga Chełchowska: z Walk PR do Walk Creative
Olga Chełchowska dołączyła do zespołu client service w agencji Walk Creative obejmując stanowisko senior account managera. Dotychczas pracowała w Walk PR, gdzie odpowiadała za organizację pracy zespołu produktowego.
Olga Chełchowska jako senior account manager w Walk Creative odpowiada m.in. za obsługę aktualnych klientów agencji, w tym głównie realizacje kampanii ATL i BTL, a także za wsparcie zespołu w działaniach new business. Jednocześnie powierzono jej komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Walk Creative.
- Dołączenie Olgi do Walk Creative to przede wszystkim wzmocnienie kompetencji zespołu w prowadzeniu projektów 360 oraz wsparcie charakterystycznej dla nas struktury stołowej. Jej wieloletnie doświadczenie w obszarze public relations oraz związana z tym umiejętność analizy potrzeb Klienta i proponowania nowych rozwiązań jest dla naszego zespołu olbrzymią wartością- komentuje Tomasz Dembiński, prezes Walk Creative.
W Walk PR Olga Chełchowska realizowała działania na wszystkich etapach procesu client service. Odpowiadała za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizację kompleksowych strategii PR dla marek takich jak: Nikon, Wedel, Hala Koszyki, Dilmah czy Paradyż. Była również odpowiedzialna za komunikację wprowadzenia na polski rynek pierwszego systemu carsharingowego – Traficar. Ponadto realizowała wszystkie etapy procesu pozyskiwania nowych klientów. Z grupą Walk związana jest od lat.
Wcześniej pracowała w agencjach MSL oraz Goahead.
Dołącz do dyskusji: Olga Chełchowska: z Walk PR do Walk Creative