"Olivia. Kobieta taka jak Ty"
Duża kampania reklamowa Olivii
Ruszyła kampania reklamowa magazynu wydanictwa Axel Springer Polska - "Oliwia", której hasłem jest: Olivia. Kobieta taka jak Ty.
- Najbliższe wydania miesięcznika wesprze silna kampania wizerunkowa i produktowa w telewizji, radiu i prasie. Twarz modelki występującej w spocie TV, Mai Puchacz, w celu wzmocnienia przekazu, pojawiła się również na okładce marcowego wydania. Jednym z elementów kampanii jest specjalna wkładka w Newsweeku, poświęcona nowej Olivii i serii książek Literatura w spódnicy - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.
Kreacja i produkcja spotu TV: NOS/BBDO. Zakup i planowanie mediów: MediaCom we współpracy z działem marketingu Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: "Olivia. Kobieta taka jak Ty"