OMD zachowuje medialny budżet Eurotunnel
Dom mediowy OMD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla brytyjsko-francuskiej firmy Eurotunnel, obsługującejtunel pod kanałem La Manche.
Warty w sumie 7 milionów funtów budżet obejmuje Wielką Brytanię,Francję, Belgię i Holandię.
Przetarg był podzielony na dwie części. Pierwszą, obejmującąwyłącznie rynek brytyjski i wartą 4,5 miliona funtów, wygrał OMDUK. Z kolei drugą o wartości 2,5 miliona funtów i obejmującąpozostałe rynki, zdobył OMD France.
W trwającym pięć miesięcy procesie przetargowym OMD pokonałm.in. domy mediowe Carat i MediaCom, a także Mediaedge:cia iMindshare, które odpadły w początkowej fazie rywalizacji.
Dołącz do dyskusji: OMD zachowuje medialny budżet Eurotunnel