One Eleven zmodyfikowała markę Pożar w Burdelu
Agencja One Eleven po wygranym przetargu przeprowadziła projekt brand consultingowy dla teatru polityczno-literackiego Pożar w Burdelu.
One Eleven zajęła się ustrukturyzowaniem marki Pożar w Burdelu na poziomie jej tożsamości i architektury oraz zarządzania samą organizacją. Agencja pomogła też wytyczyć kierunek rozwoju, brandingu i sposobu komunikacji.
Zmiany wynikają z faktu, że Pożar w Burdelu w ciągu czterech lat z improwizowanych spotkań grupy artystów w klubie komediowym przekształcił się w spektakle wystawiane na deskach teatrów i powiązane z nimi inicjatywy wykraczające formą poza pierwotny koncept marki.
- Żyjemy w czasach trudnych i równocześnie fascynujących dla teatru, który nie odwraca się od współczesności, snuje wizje przyszłości alternatywne wobec wizji władzy mediów i internetu, szukając nie tylko nowych treści, ale także nowego języka i sposobów funkcjonowania na niestabilnym rynku kultury. Twórczy dialog z zespołem kreatywnym One Eleven to dla Pożaru w burdelu zastrzyk inspiracji i motywacji do tworzenia teatru przyszłości, który – czerpiąc z najlepszych tradycji teatru dramatycznego, komediowego, kabaretu, ale także serialu, powieści, piosenki i filmu – jest otwarty na nowe media, biznes, internet i świadomy marketing marki, kreowanej w dialogu z najciekawszymi i najbardziej inspirującymi w Polsce widzami, wśród których jest drużyna One Eleven - opisuje Michał Walczak, założyciel Pożaru w Burdelu.
Dołącz do dyskusji: One Eleven zmodyfikowała markę Pożar w Burdelu