Oranżada Hellena ma brand hero
Grupa Colian kampanię Oranżady Hellena Mussującej kieruje do najmłodszej grupy konsumentów - pokolenia Alfa. Z myślą o nich stworzono postać brand hero marki - to Popy.
Kampania prowadzona będzie pod nowym hasłem dla marki „Eksplozja pomysłów”, a ważnym jej elementem będzie zachęcanie dzieci i nastolatków do odkrywania swoich zainteresowań i rozwoju kreatywności.
Pokolenie Alfa to według Marka McCrindle, badacza, który ukuł to określenie, obecnie jedno z najliczniejszych grup konsumenckich. A to dlatego, że zalicza się do niego wszystkie dzieci i młodzież urodzoną po 2010 roku, czyli ok. dwa miliardy ludzi na całym świecie. To osoby, już nie tyle cyfrowo natywne, co traktujące internet, jako oczywistość, a często równoległy świat, który daje im wiele możliwości do odkrywania siebie i wykazywania swojej kreatywności. Według McCrindle’a to sprawia, że różnią się od wszystkich innych pokoleń, z jakimi dotąd mieliśmy do czynienia.
Wychodząc naprzeciw temu wyzwaniu agencja LoveBrands Group zaproponowała marce Oranżada Hellena Musssująca stworzenie nowego brand hero – Popy’ego, który promuje kampanię, ale też animuje aktywności konsumentów Alfa w ich naturalnym środowisku – internecie.
Popy stał się twarzą spotu, który pojawił się na YouTubie, TikToku i Kidoz oraz w stacjach telewizyjnych, takich jak Polsat, TVN i TVP. Częścią kampanii digitalowej jest również kreacja stworzona na Twitch’u.
Na YouTubie, TikToku, a także Instagramie wystartowała także kampania influencer marketing. Influencerzy dzielą się z obserwatorami tym, jakie ciekawe pomysły strzeliły im do głowy dzięki Oranżadzie Hellena Musssującej i motywując ich do włączenia się do wspólnej zabawy.
Kluczowym elementem kampanii jest też stworzony przez markę świat Kraina Oranżady Hellena na platformie Roblox. Użytkownicy platformy będą mogli doświadczać wciąż czegoś nowego, bo nuda ma tu zakaz wstępu. Brand Hero będzie też potrzebował ich pomocy, co stanie się elementem gamifikacyjnym budującym zaangażowanie konsumentów Alfa w naturalnym dla nich środowisku i sposób. Start gry zaplanowany jest na 7 czerwca.
Za realizację kampanii ze strony agencji odpowiada Dorota Bieniek, prezes LoveBrands Group, Ewelina Pawłowska, head of LoveBrands Relations oraz Karolina Kraśnicka, senior communications consultant.
Dołącz do dyskusji: Oranżada Hellena ma brand hero