Orbit i Snickers sponsorami 26. Pol'and'Rock Festival
Dwie marki z portfolio Mars Wrigley - Orbit i Snickers - zostały sponsorami 26. Pol’and’Rock Festival. W tym roku impreza odbędzie się w formie eventu online. „Najpiękniejsza Domówka Świata” będzie transmitowana na żywo w sieci, w dniach 30.07-1.08.2020.
„Bądź sobą na domówce” to hasło przewodnie marki w ramach festiwalu „Najpiękniejsza Domówka Świata”. Koncerty i spotkania będą transmitowane ze studia telewizyjnego, a w wydarzeniu na żywo będzie mogła uczestniczyć tylko ograniczona liczba osób, wśród nich laureaci konkursu Snickers, ogłoszonego na Facebooku.
Orbit na festiwalu Pol’and’Rock
Marka gum do żucia Orbit zaprasza przy okazji festiwalu Pol’and’Rock na bicie rekordu na Największy Uśmiech Świata. Brand chce zachęcić do dzielenia się uśmiechem w social mediach. Najbardziej kreatywne zdjęcia oznaczone hasztagiem #usmiechzOrbit, zostaną nagrodzone pakietem gum do żucia w specjalnym, spersonalizowanym opakowaniu.
Udostępniane zdjęcia będą także wykorzystane do stworzenia wspólnej mozaiki, która zostanie zaprezentowana na finale Pol’and’Rock, wraz z krótkim filmem o tym, jak Orbit dzieli się uśmiechem z uczestnikami festiwalu.
Oprócz tego markę Orbit na festiwalu Pol’and’Rock wesprą gwiazdy youtubowego kanału Beksy oraz esportowcy, którzy rozegrają w czasie imprezy turniej FIFA. Gracze zorganizują swój własny konkurs, którego zwycięzcy, razem z nimi, będą mieli okazję zagrać o Puchar Domówki by Orbit. Całe wydarzenie odbędzie się w studio, a w trakcie festiwalu, zobaczymy relację z miejsca rozgrywek w formie filmiku.
Dołącz do dyskusji: Orbit i Snickers sponsorami 26. Pol'and'Rock Festival