SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

P&G zachęca do kupowania sprawdzonych marek

Procter & Gamble prowadzi w punktach sprzedaży kampaniępodkreślającą wysoką jakość i renomę jego produktów. Akcjaprzebiega pod hasłem "Kupuj raz a dobrze - Zawsze sięgaj posprawdzoną markę".

Kampania marek należących do Procter & Gamble podkreśla ichjakość i renomę, nawiązując do aktualnej sytuacji gospodarczej.Koncern przekonuje, że skoro w czasie kryzysu konsumenci dłużejzastanawiają się nad zakupem produktów, powinni sięgać po tecieszące się wieloletnim uznaniem na rynku, ponieważ gwarantują onewysoką efektywność.

pg

Akcja pod hasłem "Kupuj raz a dobrze - Zawsze sięgaj posprawdzoną markę" prowadzona jest w punktach sprzedaży w całejPolsce w postaci claimu i key visuala wkomponowanych w materiałypromocyjne 11 brandów P&G: Ariela, Vizira, Bonuxa, Lenora,Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Blend-a-Med, Always,Naturelli i Pampersów. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Swiift.

  • Więcej informacji:
  • P&G

Dołącz do dyskusji: P&G zachęca do kupowania sprawdzonych marek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl