P4 - pod jaką marką zaoferuje swoje usługi?
Operator telekomunikacyjny P4 w najbliższy piątek ogłosi, jak będzie się nazywała sieć telefonii komórkowej, w której będzie oferowała swoje usługi.
Powiedziała agencji ISB Magdalena Sawicka, rzecznik P4. To kolejny etap przygotowania do komercyjnego startu sieci, planowanego na I kwartał.
„Nazwę nowej sieci poznamy w piątek. Co do daty komercyjnego startu usług - to podtrzymujemy, że nastąpi on w pierwszym kwartale tego roku, ale na razie jej nie precyzujemy” - powiedziała Sawicka,
P4 chce do końca 2007 roku mieć 1,5 tys. stacji bazowych tak, aby w zasięgu sieci znalazło się 20% ludności Polski w 8 największych aglomeracjach: Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach. Do końca 2008 roku nowy operator chce mieć 2,5 tys. stacji. Koszt budowy jednej stacji to ok. 100 tys. euro.
Oznacza to, że P4 wyda na budowę stacji 250 mln euro w ciągu najbliższych 2 lat.
W połowie stycznia pierwsze 120 osób z planowanej grupy 20 tys. osób rozpoczęło testowanie usług P4.
P4 to joint-venture polskiej Netii, która ma 30% udziałów w tej spółce, oraz islandzkiego funduszu Novator (70%).
Podobne informacje:
- Ofensywa internetowa operatora komórkowego P4
- Cennik połączeń dla testerów P4
- P4: na reklamę 250 mln, debiut najpóźniej w marcu
- Pierwsi użytkownicy P4
- Jakie ma plany nowy operator komórkowy P4?
- Arteria będzie sprzedawała produkty i usługi P4
Dołącz do dyskusji: P4 - pod jaką marką zaoferuje swoje usługi?