„Pakt” w HBO ogląda 151 tys. widzów. Pierwszy odcinek hitem w internecie
Nowy serial HBO „Pakt” po trzech odcinkach przyciąga do stacji średnio 151 tys. widzów. Produkcja notuje kilkukrotnie wyższy udział od średniej kanału. Serial cieszy się też dużą popularnością w internecie.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków „Paktu”, emitowanego na antenie HBO w niedziele o godz. 20.00 (począwszy od 8 listopada br.), wyniosła 151 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,85 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów i 1,20 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek produkcji, który był odkodowany w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Obejrzało go średnio 258 tys. widzów.
Warto dodać, że tuż po premierze „Paktu” w HBO, ten sam odcinek serialu pokazywany jest na antenie HBO2 (o godz. 21.00). Powtórka pierwszego odcinka zgromadziła w tym paśmie 81 tys. widzów.
Wyniki serialu są zdecydowanie wyższe od średnich dobowych udziałów kanału HBO, które w okresie od 8 do 22 listopada br. wyniosły odpowiednio 0,19 proc. i 0,29 proc.
Produkcja dostępna jest również w serwisie HBO GO, gdzie do tej pory pierwszy odcinek zanotował 300 tys. wyświetleń. Pierwszy odcinek serialu został również udostępniony w ramach promocji na YouTube, gdzie ma już 269 tys. wyświetleń (stan na 24 listopada).
Fabuła sześcioodcinkowego „Paktu” opowiada o losach dziennikarza śledczego, który wpada na trop afery finansowej. Redaktor publikuje materiał, który wzbudza zainteresowanie opinii publicznej. Ale opisywana sprawa ma drugie dno. W serialu występują m.in. Marcin Dorociński, Magdalena Cielecka, Marta Nieradkiewicz, Jacek Poniedziałek, Edward Linde-Lubaszenko i Marcin Wojciechowski. Wyreżyserował go Marek Lechki (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Pakt” w HBO ogląda 151 tys. widzów. Pierwszy odcinek hitem w internecie