SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Papier toaletowy Mola Sensitive reklamowany jako „dotyk łagodności” (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa papieru toaletowego Mola Sensitive. Akcja, przygotowana przez firmy VML Poland i Initiative Media, jest prowadzona pod hasłem „Dotyk łagodności”.

Reklamy podkreślają, że papier toaletowy Mola Sensitive jest trójwarstwowy i wzbogacony balsamem.

Kampania zaczęła się 9 maja. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, wybrane kanały tematyczne) oraz internet (m.in. Facebook).

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML Poland, która także zajęła się produkcją spotu i kampanią na Facebooku. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: Papier toaletowy Mola Sensitive reklamowany jako „dotyk łagodności” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl