Paralotna dla Nikona
Kampania reklamowa promująca aparat Nikon Coolpix 3700
W ramach kampanii reklamowej promującej aparat Nikon Coolpix 3700 agencja Paralotna przygotowała i przeprowadziła wspierającą kampanię na terenie Trójmiasta wykorzystując nietypowe nośniki, w tym głównie plakaty ramkowe w toaletach i pocztówki reklamowe. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Przyjemnie cienki”. Hasło i kreacja zostały stworzone specjalnie dla tych kanałów komunikacji. Podczas, gdy w głównej kampanii skupiono się na funkcjach aparatu, tu celem było wykorzystanie dwuznaczności layoutu dla zwrócenia uwagi na oryginalny i stylowy wygląd oraz niewielkie rozmiary produktu.
Kampania prowadzona jest w ponad 90 najmodniejszych klubach, restauracjach, kinach i kręgielniach na terenie Trójmiasta. Główne nośniki to plakaty ramkowe A3 w toaletach i kartki reklamowe.
Czas trwania kampanii: grudzień 2004
Przedst. klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff
Przedst. strony agencji: Edyta Michalak, Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz
Dyr. Artystyczny: Rafał Małysa
Copywriter: Mariusz Bagan
Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Nikona