Paralotna dla Nikona
Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię prasową obiektywów Nikkor pod hasłem „Dajemy do pieca”
Kampania ma na celu utrwalenie wśród profesjonalistów i ambitnych amatorów wizerunku firmy jako najbardziej profesjonalnego producenta optyki fotograficznej. Komunikacja zawiera najważniejsze cechy wyróżniające obiektywy Nikona spośród konkurencji: jakość, innowacyjność, profesjonalizm, kontrola nad całym procesem produkcji (tylko Nikon produkuje wszelkie istotne elementy obiektywów w ramach własnej firmy, posiada własne huty szkła), wielkość asortymentu.
Kampania jest prowadzona w branżowej prasie fotograficznej, między innymi w takich tytułach: min. Foto, Pozytyw, Foto Kurier.
Klient: Nikon
Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. Artystyczny: Olaf Kulińczyk
Copywriter: Mariusz Bagan, Michał Holewjusz
Media: Prasa
Czas trwania: lipiec 2004
Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Nikona