SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Smolasty reklamuje parówki Tarczyński

W nowej kampanii reklamującej parówki Tarczyński występuje piosenkarz Smolasty. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wszyscy są Parówkożercy”.

W spocie Smolasty siedzi na własnym tronie w luksusowej rezydencji. Pokazywane są jego atrybuty: biżuteria, złote płyty i kolekcja odzieży. W ostatnim ujęciu piosenkarzowi podawany jest hot dog z parówką Tarczyński, a lektor podkreśla, że taki posiłek może mieć każdy.

„Wszyscy są Parówkożercy. Smolasty też!” - zapewnia lektor. W reklamie prezentowane są parówki Tarczyński Naturalnie 100 proc. z szynki.

 

Poprzednia kampania parówek Tarczyński Naturalnie, rozpoczęta jesienią ub.r., była oparta na spocie kojarzącym się z klasycznymi kryminałami w stylu „Morderstwa w Orient Expressie”, a we wcześniejszych pojawiali się obcjokrajowcy.

Smolasty to pierwsza znana osoba w kampanii ATL-owej marki Tarczyński Naturalnie. Jesienią 2020 roku jej ambasadorem został kucharz Tomasz Jakubiak, przy czym współpraca obejmowała przede wszystkim program „Przepis na Naturalne Poranki” na YouTubie.

Nowa kampania jest realizowana w internecie (na platformach Mety, YouTubie, TikToku, a także na profilach społecznościowych marki Tarczyński i Smolastego. W jej dalszych odsłonach pojawią się kolejne spoty z piosenkarzem.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Feeders. Producentem spotów i sesji zdjęciowej jest Warsaw Production. Spot wyreżyserował Armin Kurasz, a zdjęcia są autorstwa Pawła Fabjańskiego.

Na początku 2021 roku obsługę firmy Tarczyński w zakresie planowania i zakupu mediów przejęła agencja Starcom.

Dołącz do dyskusji: Smolasty reklamuje parówki Tarczyński

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krokiet
Szkoda, że nie Krokieterka z jego stajni/wytworni. Dziewczyna ma "przekaz" zdecydowanie bliższy insightowi parówek niż Smoła. No ale co ja tam wiem...
15 0
odpowiedź
User
Ula
Kto to ten Stolasty?
29 1
odpowiedź
User
Mike D
Dziękuję za nazwanie tego typa piosenkarzem a nie raperem... Szok że firma Tarczyński szuka konsumentów wśród dzieciaków... dziwna decyzja.
2 0
odpowiedź