„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w kwietniu
W kwietniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Gala”, a na czele spadków znalazło się „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w kwietniu 2017 roku wyniosła 157 833 egz. W porównaniu do kwietnia 2016 roku była ona niższa o 9,52 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu, wynoszący 26,66 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 120 506 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 0,56 proc. do 91 839 egz.
Z piątego na czwarte miejsce awansowała „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik wzrósł najbardziej w zestawieniu - o 46,38 proc. do 59 147 egz.
Na kolejną pozycję spadł „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik spadł o 23,53 proc. do 58 261 egz.
W kwietniu 2017 roku w porównaniu do marca 2017 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem też pochwalić się mogła „Gala” - było to 58,52 proc.
Z kolei jedyny spadek, wynoszący 5,61 proc., odnotował „Flesz”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w kwietniu