„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w styczniu 2017
W styczniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w styczniu 2017 roku wyniosła 162 855 egz. W porównaniu do stycznia 2016 roku była ona niższa o 16,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 17 proc. i średni wynik na poziomie 148 517 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), którego sprzedaż zmniejszyła się o 9,10 proc. do 76 343 egz.
Kolejną pozycję zajął „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 23,65 proc. do 61 283 egz.
Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 40 913 egz., która zanotowała stratę wynoszącą 6,41 proc.
W styczniu 2017 roku w porównaniu do grudnia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł dwutygodnik „Show” - było to 14,01 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 31,88 proc., odnotowała „Gala”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w styczniu 2017