„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
W trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 188 038 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku była ona niższa o 20,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 20,12 proc. i średni wynik na poziomie 164 712 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 18,25 proc. do 103 505 egz.
Oczko niżej znalazła się „Gala” (Grupa Burda), która awansowała z miejsca piątego. Jej średni wynik jednak zmalał o 8,06 proc. do 77 733 egz.
Stawkę uzupełnia „Flesz” (Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 77 342 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,16 proc. Tytuł ten spadł z miejsca czwartego.
ZKDP |
I-III kwartał |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Party Życie Gwiazd |
272 521 |
188 105 |
188 038 |
336 357 |
236 273 |
236 206 |
-20,39% |
Show |
255 960 |
164 719 |
164 712 |
310 863 |
206 206 |
206 206 |
-20,12% |
Viva |
154 589 |
113 851 |
103 505 |
204 219 |
126 985 |
126 615 |
-18,25% |
Gala |
151 420 |
78 011 |
77 733 |
160 579 |
84 721 |
84 545 |
-8,06% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
121 323 |
91 970 |
76 839 |
171 696 |
108 298 |
105 488 |
-27,16% |
We wrześniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 172 719 egz., po spadku o 17,65 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (166 855 egz., w dół o 7,62 proc.), a podium uzupełnia „Viva!” (84 324 egz., - 15,83 proc.). Również i w tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - było to 23,04 proc. do 73 218 egz.
ZKDP |
wrzesień |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Party Życie Gwiazd |
245 665 |
172 786 |
172 719 |
316 221 |
209 815 |
209 748 |
-17,65% |
Show |
247 438 |
166 855 |
166 855 |
287 464 |
180 610 |
180 610 |
-7,62% |
Viva |
120 762 |
94 453 |
84 324 |
165 162 |
102 232 |
100 185 |
-15,83% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
110 334 |
88 892 |
73 218 |
163 052 |
110 667 |
95 139 |
-23,04% |
Gala |
115 945 |
51 976 |
51 706 |
125 539 |
60 472 |
60 202 |
-14,11% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku