Paweł Deląg znów z Franco Feruzzi
Na przełomie października i listopada rusza nowa kampania reklamowa męskiej marki odzieżowej Franco Feruzzi, promująca kolekcję jesień -zima 2005.
Działania w ramach których przewidziane są między innymi: kampania outdorowa, publikacje prasowe, ekspozycje w salonach firmowych oraz niecodzienny pokaz mody.
Celem kampanii jest ugruntowanie wizerunku marki Franco Feruzzi jako nowoczesnej i nietuzinkowej, skierowanej do mężczyzn aktywnych, którym zależy na kreowaniu własnego, niepowtarzalnego stylu.
Twarzą marki, tak jak w poprzednich sezonach, pozostaje Paweł Deląg.
Dopełnieniem działań promujących nową kolekcję jesienno-zimową będzie sponsoring w stacjach telewizyjnych i radiowych.
Działania koordynuje firma Pigment ProductionSp. z o.o.
Firma związana jest z marką Franco Feruzzi od kilku sezonów kompleksową obsługą BTL, obecnie poszerzoną o działania w zakresie PR.
Dołącz do dyskusji: Paweł Deląg znów z Franco Feruzzi