Paweł Patkowski: z Polkomtela do TP. Zastąpił Arkadiusza Marszałka
Paweł Patkowski został dyrektorem marki, mediów i komunikacji Grupy TP. Na tym stanowisku zastąpił Arkadiusza Marszałka, który odszedł w listopadzie ub.r. za porozumieniem stron.
Patkowski odpowiada m. in za strategię komunikacji TP i Orange dla rynku masowego, zarządzanie strategiczne markami Grupy TP oraz opracowywanie i wdrażanie strategii mediowej.
Przez ostatnie cztery lata Paweł Patkowski pełnił funkcję wicedyrektora departamentu Komunikacji Marketingowej w Polkomtelu, gdzie był odpowiedzialny za komunikację linii prepaid, mobilnego internetu oraz usług dodanych i systemu identyfikacji marki Plus.
W latach 2001-2007 kierował marketingiem w Adidas Poland, a wcześniej, jako dyrektor marketingu Browarów Brok S.A, odpowiadał za marki Brok, Cooler, Grolsch, Holsten oraz Bud.
Drogę zawodową rozpoczynał w 1996 roku, jako account director w agencji reklamowej Lintas. Do jego zadań należała obsługa marek takich klientów jak m.in.: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Castrol, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski.
Paweł Patkowski jest doktorem nauk ekonomicznych, absolwentem wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania (MBA).
Dołącz do dyskusji: Paweł Patkowski: z Polkomtela do TP. Zastąpił Arkadiusza Marszałka