Paweł Sołtys w Bonnier Business Polska, będzie odpowiadał za treści wideo
Dziennikarz ekonomiczny Paweł Sołtys z początkiem lutego dołączy do zespołu redakcyjnego Bonnier Business Polska, wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl. Będzie odpowiadał za projekty audiowizualne. Wcześniej pracował w radiowej Trójce i „Bloomberg Businessweek Polska”.
- Nacisk na treści wideo to kolejny krok w naszym wydawnictwie, zaraz po przebudowie serwisu „Pulsu Biznesu”, w kierunku digitalizacji mediów papierowych i ugruntowania naszej pozycji na rynku mediów ekonomicznych. Zawsze stawiamy na jakość i ludzi z doświadczeniem. Dlatego cieszymy się, że Paweł Sołtys zasili szeregi naszej redakcji, dbając o rozwój projektów audiowizualnych spółki - opisuje Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.
- Cieszę się, że dołączam do zespołu wysokiej klasy doświadczonych dziennikarzy „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl. Jako szef projektów audiowizualnych będę dbał o to, żeby efekty ich pracy można było nie tylko przeczytać, ale także obejrzeć i posłuchać. Ta zwiększona obecność treści wideo oznaczać będzie nowe lub odświeżone autorskie formaty, więcej bieżących komentarzy zarówno z rynku, jak i z redakcji oraz tematyczną różnorodność z którą kojarzone są „Puls Biznesu” i Bankier.pl - zapowiada Paweł Sołtys.
Sołtys od grudnia 2007 roku do grudnia ub.r. pracował w radiowej Trójce. Przygotowywał i prowadził tam serwisy informacyjne, wywiady, relacje i felietony o tematyce ekonomicznej. Został zwolniony dyscyplinarnie w związku z pełnieniem funkcji szefa Związku Zawodowego Dziennikarzy Trójki i Dwójki. Zwolnienie go skrytykowała m.in. przewodnicząca Forum Związków Zawodowych.
W latach 2014-2015 Paweł Sołtys był zastępcą redaktora naczelnego magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”, odpowiadał tam za działy „Firmy i Rynki” oraz „Finanse i Inwestycje”. Jako pasjonat narciarstwa alpejskiego komentuje w Eurosport Polska zawody tej dyscypliny.
Bonnier Business Polska zapowiada, że w jej serwisach internetowych, przede wszystkim Bankier.pl i PB.pl, pojawią się nowe cykle wideo m.in. wywiady z najważniejszymi ludźmi biznesu i komentarze do aktualnych wydarzeń ekonomiczno-gospodarczych. Tydzień temu PB.pl został uruchomiony w nowej wersji, z systemem płatnego dostępu do treści opartym na tzw. paywallu metrycznym.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. Bankier.pl zanotował 2,38 mln realnych użytkowników, 38,5 mln odsłon i 18:58 minuty średniego czasu korzystania przez użytkowników, a PB.pl - 582,5 tys. użytkowników, 5,1 mln odsłon i 34 minuty średniego czasu korzystania.
Dołącz do dyskusji: Paweł Sołtys w Bonnier Business Polska, będzie odpowiadał za treści wideo
Dam za to na mszę, jakiem ateista.